Hemska fredag

Ingenting har gått bra idag. Dagen har varit helt seg. Trött har jag också varit. Blev lämnad här själv för snart en timme sedan. Andreas är väl på väg tillbaka, men det lär väl dröja. Vädret är piss. Det verkar som om alla kommer gå ut idag. Jag funderar på utgång imorgon. Men lika bra är väl det, för då får jag dansgolvet för mig själv :D

Tre hela timmar kvar på det här bygget, sen ska jag hem & mysa ner mig i sängen. Men lugn & ro kommer jag knappast få då jag hört ryktesvägar att grannen kommer ha fest. Denna helg med. Blir jag förvånad? Öhm nej.

Kommentarer
Postat av: Sanna B

Tråkigt att det inte blev som du tänkt!

Hoppas att du haft en bättre dag idag då?!



:D

2010-05-16 @ 01:48:36
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0