Ett helt dygn

Oj, nu har jag inte bloggat på ett helt dygn.. Sorry för det!
Men dagen idag började med att vi sov jättelänge. Emil åkte så fort vi klev upp då han skulle hinna fixa en massa innan han skulle åka iväg & jobba. Jag åkte hem till mamma & åt mat. Hon började laga min klänning & jag somnade i soffan bakom. Sjukligt trött! Och ont i fötterna efter igår!
Men kvällen igår, det var det roligaste jag har varit med om på länge! Riktigt jävla kul hade jag! Natten slutade däremot lite udda.. Men det löste sig, trodde jag.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen & se en film, sen ska jag sova! Ska upp & jobba tidigt imorgon, sen iväg till Borlänge & fixa naglarna. Så det blir inte så mycket bloggande imorgon heller är jag rädd, men jag ska försöka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0