YEEEEEES!

ÄNTLIGEN måste jag säga. Nu äntligen är engelskauppgiften inskickad & jag känner mig faktiskt rätt nöjd. Hoppas bara mina lärare är lika nöjda. Kan ge mig en buff i både svenska, samhällskunskap & engelska  (där kan faktiskt kan få VG om detta var riktigt bra). Nu ska jag bara ge mig fan på resten. Ska till skolan imorgon & ta reda på hur det gick med matteproven, & kanske till & med göra ett till.. Fan jag måste ge mig fan på det här nu! Synd bara att jag tappar gnistan så fort jag får tillbaka den. Fan, vad matt jag blir!!

Morgonmys i sängen - här får ni en bild!



Oj, vad det syns att jag är brun nu! WOHO!! :D
Mer ska det bli till balen, då ska jag vara supersnygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0