Missade bussen!

Att jag alltid måste snooza? Blir så jävla sur.. Missade bussen ner på stan, så det var bara att kasta på sig kläderna & springa ner på stan för att ta Smedjebacksbussen från stationen. Bråttom fick jag & min väska vägde bly eftersom jag skulle sova hos Emil i natt.
Kom till skolan strax efter tio, så var inte sen ändå. Satt med Mattias & gick igenom matteprovet & massa uppgifter, så nu har jag fått massa extra, så jag ska försöka bli klar med matten den här terminen!
Engelska-arbetet fick jag massa beröm av från Örjan så nu väntar jag bara på att Lars ska läsa det, så får vi se vad han säger! :) Ooh, so excited! :D
Nu ligger jag i sängen hos Emil & har hemskt ont i nacken! Han får fan massera mig ikväll! Punkt slut!
Ska skriva lite på projektarbetet nu! Arbetsmyrorna kryper under skinnet på mig nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0