Lunch med pappa

Åh, jag blev så glad! Älsklingen kom in hit på jobbet med ett leende på läpparna! Hans leende gör mig helt varm inombords! Har nyss lunchat med pappa. Han fick ju lön idag & kunde vara lite generös då, haha!
Ska åka upp en snabbvända på stan sen & skicka in lite datorprylar till Komplett sen. Har inte hunnit det tidigare, men nu ska den fan bli lagad! Jag orkar inte ha en dator som krånglar nå mer! Att jag kan ha sån jävla otur hela tiden att allt tekniskt ska krångla för mig? Helt sanslöst!
3,5 timme kvar på jobbet nu! Fy vad tråkigt det är att jobba stängning på en fredag! Usch & fy.. Känner mitt dålig humör kryper upp nu, så det är dags att sluta!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0