Jag är superglad!

Vilken jävla dag! Åkte ju som sagt & storhandlade på MM & DollarStore tidigt på förmiddagen.. Åkte hem, skulle väcka Emil, men snutten var redan vaken :) Så jag lagade lite lunch, sen åkte jag, Sonny, Yasmine & Hansson till Borlänge. Två timmar där & väldigt mycket fattigare, men ack så mycket gladare! 
Hann precis in på Jysk i stan innan de stängde också & köpte bord & stolar till balkongen! Så nu väntar jag bara att solen ska titta fram, så man kan sitta där ute & njuta lite :)

Jo.. Ni vet skorna jag skrev om för ett par dagar sedan? De som kostade 700:-? Jag avvaktade med de, tänkte att jag kanske skulle hitta ett billigare par någon annanstans som ser någorlunda lika ut.. Åkte ner på stan & kikade in nya gallerian, ingen hit, men absolut väldigt fint! Inne på Yngve's där hittar jag skorna, men ett annat märke för 499:- Dagen till ära hade de 20% på alla skor, så de skulle kostat typ 400:-. Jag valde att vänta ett tag, isf fanns de ju kvar där imorgon tänkte jag.. Åkte till Borlänge ändå & gick in på Skohuset. Väl där inne hittar jag exakt likadana skor som fanns i Ludvika - för 300:-!!!!! Jag la undan de en stund för att försöka hitta nå andra, riktiga skor så länge, gick in på Stadium, Team Sportia, men jag ger inte 700-800kr för ett par vardagsskor! (Skillnad med heels ni vet ;)
Gick in på Skohuset igen & var på väg att ge upp, innan jag hittade ett par.. Eller två par.. Så det blev tre par med mig hem idag ;) Plus en massa annat! Smink, tröjor, en skjorta, ringar & lite annat :)



Mina nya älsklingar i samlingen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0