Jag är helt förstörd!

Åh herregud vilken dag! Ett tag på förmiddagen var jag på väg att lägga mig ner & börja grina! Löningshelg, jag jobbar själv, två telefoner ringer samtidigt som det är fullt med kunder i butiken. Allt krånglar, ingenting vill som jag vill.. Usch, jag säger då det - jag tänker aldrig jobba själv en löningshelg igen! It kills me!
Nu är första gången jag setat ner mer än en minut.. Har så ont i fötterna nu! Undra hur jag ska orka dansa idag? Meeen det går nog med lite alkohol i kroppen, eller vad säger ni? ;)
Undra bara vad det blir för outfit idag då.. Är lite sugen på den nya lila klänningen, annars blir det nog en svart.. Kanske den nya tunika/toppen jag inte ens har använt än.. Hm, jag får fundera ett tag till..

Dags att fundera på hur jag ska ta mig upp på stan nu eftersom det spöregnar ute! Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0