Hemma på lunch

Var nyss hemma på lunch & hittar en Emil i sängen spelandes tv-spel & en Berglund i soffan som tittar på.. Kunde inte annat än skratta :p
Lagade lite mat - det blev grillkorv med strips. Hade inget annat i frysen & det är väl så nu de här oerhört fattiga dagarna innan lön. Hade ju sjukt mycket räkningar förra månaden, en massa kom i klumpsumma som jag inte alls var beredd på. Emil ska dock med & handla lite idag & betala lite av maten han med, gullunge :) Vi ska bli sambos den här veckan också.. Tror han trivs lite inne i stan & med att ha sina vänner som grannar! Tiden utvisar som han stannar kvar längre ;) Haha..

Har två timmar kvar på jobbet nu. Var nära på att ge upp när internet slutade fungera! Tredje gången det händer nu! Det ska inte kunna hända! Med bilar efter -00 är vi hela körda, om de inte har tagit reda på artikelnumret innan. Så i nästan en timme stod vi & slog i kataloger. Fy, skulle aldrig klara av att jobba så - så som de gjorde förr. Tänk vad lat man har blivit när utveckligen har gått framåt. Inte sant? Man blir skitsur när det tar tio sekunder för en webbläsare att ladda en sida - när det förr tog flera minuter på ett 56k modem!! Shit, jag sitter på 100mbit idag & jag kan erkänna att man blir bortskämd. Här på jobbet kan jag bli helöt konfys ibland!
Nej, dags att lugna nerverna lite, för nu kommer det kunder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0