Gud vad jag donar

Herregud säger jag bara. Jag pysslar & donar som bara den!
På lunchen idag sprang jag in på Åhléns & köpte de där korgarna jag velat köpa så himla länge! De passade superbra inne i hyllan i badrummet! Men jag vet fortfarande inte vart jag ska hänga min halsbandshängare.. Måste ha plugg & skruv inne i badrummet om jag ska få upp den :( Suck ..
Lagade ännu mer plättar idag, så nu har jag matlådor. Och snart kommer dessutom Yasmine & Sonny hit & ska kolla på film med mig! Ska njuta lite av lovet iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Alexander

innan du sätter upp något med skruv inne i badrummet måste du prata med ludvika hem om det är okej. (våtrum)



För eva fick inte skruva upp något på ludvika gård.



Deras försäkringar täcker väl inte ifall någon hyresgäst gör det själv.



2010-03-02 @ 09:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0