Fika med Johanna

Efter maten stack jag ner på stan & mötte upp Johanna! Vi sprang in i nästan alla butiker i hela stan, hittade massa fint, men höll hårt i plånboken & köpte bara en tröja & en klänning. Slog oss ner på Engel & satt & fikade en bra stund! Så mysigt & sitta & prata där! :) Tack för idag Johanna ♥
Nu är jag hemma igen, ska snart börja förbereda maten för kvällen, ska bjuda grabbarna inne hos grannen på mat ikväll också, för jag mitt klantarsel råkade frysa in 900gram köttfärs i en enda klump. SUCK. Lika bra att mätta folk istället för att slänga mat.. Inte sant? :)



Jag bara älskar den fina spetsryggen! Tänkte köpa den i svart också, men den var dessvärre slut i min storlek.



Och en lila klänning. Den gör sig inte alls rätt på bild. Mycket finare på & i verkligheten! Mycket härlig färg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0