En vanlig måndag

Kvällen igår var helt super! Jag & Emil gick in till Robin & såg på film med honom & Isabell. Kollade på Avatar & den var faktiskt riktigt bra! Inte riktigt som jag hade förväntat mig, men absolut godkänd! Sen gick jag & Emil in till oss & bäddade ner oss till filmen "Step Up". Grym film! Man blir så jävla danssugen när man ser filmen! Tur att jag dansade (röven av mig) på Solo i lördags, så jag inte hade ork till att hoppa ur sängen & dansa med :p

När vi skulle sova kryper Emil upp bakom mig, håller om mig & snosar mig i nacken. Jag bara älskar det! jag känner mig så trygg i hans armar, i hans stora famn. Min älskade björn ♥

Idag är det måndag, en helt vanlig måndag. Är på jobbet, som vanligt & det händer inte mycket här på måndagar må jag säga.. Emil & Robin var nyss in här & pratade en stund.

Och jag vill bara ha tillbaka mina datorprylar nu! Jag blir tokig av att sitta på laptopen! Det drar mig till vansinne! Sen att jag måste ha den igång dygnet runt med den där jävla fläkten som låter gör mig galen!

Nog om det - ha en bra måndag alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0