En timme kvar

Då var det en timme kvar på jobbet då. Chefen har bokat in mig hela sommaren, så nu ska det tjänas pengar! 6 dagar i veckan i 2-3 månader. Fint! :) Har dock tagit ledigt den 22:a maj (dagen efter balen) och 5:e juni (dagen efter studenten) för jag antar att jag kommer vara väldigt trött (Läs: Bakfull).. Haha
Och nånting har hänt med min knoge! Jag måste ha slagit i den eller nåt, för den är hel röd & gör jätteont! Ryggmusklerna känner jag av också sen gymmet igår. Hoho, det märks att det tar iallafall, & mer ska det bli! Hem, äta en banan, sen ta en promenad till gymmet! Efter det en dusch, mat & en film! Började kolla på Den Lilla Sjöjungfrun igår, men slog av då jag var grymt trött.

Haha, grymt skön bild! Ja, rosa & rött skär sig lite...

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh studenten :) Fan vad jag längtar!! Om 3 veckor är det kryssningen också! hihi

2010-03-15 @ 19:17:02
URL: http://karinhjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0