Bella & Tyra show

Kollade precis på del 1 av avsnitt 2. Vet inte riktigt vad jag ska tycka & tänka egentligen. Bellas röst är ju otroligt jobbig, hon pratar i så högt tonläge hela tiden. Visst, hon utstrålar mycket glädje och energi, men i längden blir det riktigt jobbigt. Och Tyra, hon är bara vacker. Riktigt vacker! Jag vill också ha sådär tunnt fint hår. Men istället ska jag ha mitt tjocka, tunga burr på skallen. Aja, dags att gå till frisören snart hör jag! Bobby kanske? ;)

Och min dator har pajat, väntar bara på att det ska bli måndag, så jag kan skicka iväg den! Sitter på laptopen just nu eftersom jag lagade fläkten. Eller lagade & lagade - den var full i damm, så den kunde inte snurra, haha! Men nu låter den som fan istället, men det var väl inget nytt? :p

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är ju många som vill ha tjockt fint hår. =)

2010-03-20 @ 12:17:02
URL: http://ladylinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0