Vilken dag!

Vi traskade ner på stan i godan ro i morse, jag gick på möte & det gick jättebra! Allt är verkligen super här uppe! Jag blir helt till mig! Verkligen! Fått massa papper, information upp över öronen. Oh, I love it! :) Nu är planeringen i full gång!
Efter mötet gick vi en sväng på stan, sen mötte vi upp Sandras låtsasmamma & fick låna deras bil & Sandras småsyskon Vilhelm & Vendela. Vi åkte & åt & skjutsade sedan Kevin till fotbollsträningen.
Jag, Sandra & barnen åkte sen in till stan, handlade glass, lite jordgubbar, var ut med hunden, bytte blöjor & massa annat skräp. Vi tog vårat pick & pack & åkte ut & kollade på Kevins fotbollsmatch. Laget förlorade tyvärr med 2-1. Vilhelm & jag blev polare på en gång, haha. Har burit runt på honom så mycket idag, så jag börjar känna av träningsvärken redan :o
Nu sitter vi & tar ett par glas vin & äter jordgubbar. Vi ska snart slå på en film & sedan sova. Ännu en fullspäckad dag står framför dörren imorgon!
Som ni kanske förstår så kommer det inte bli alls lika mycket bloggande de veckorna jag är här. Har så himla mycket annat för mig! :)

Slänger in lite bilder från dagen :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0