U

Du borde förstå någongång, men det kommer komma försent. Det vet både du & jag. Jag är på väg bort, långt bort från dig & det är inte många tankar jag har skänkt till dig den här veckan, men det kommer ibland. Du var en del av mitt liv, kommer självklart alltid vara, men att du & jag är på så olika nivåer får oss att inte förstå varandra. Du behöver gå vidare, finna dig själv, därför tillägnar jag detta till dig:

Du var ensam på en färd någonstans
Du söker efter vad?
Leta länge utan finna svar
På jordens alla hav
Nu du reser mot en lyckans stad
I över, gud vet vad
Du har funnit allt som stals min vän, men är det ditt rätta jag?


Kvällar & nätter är lika svårt för mig, men jag är så glad i livet nu, låt det vara så. Jag önskar dig all lycka med ditt, även om du tvivlar ibland.

Wictoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0