Sundsvall stad

Halv tio traskade jag & Sandra ner på stan. In på Arbetsförmedlingen. Sandra gick på möte & jag satte & skrev in mig. Fick sån otrolig hjälp där! Alla är så himla trevliga! Gick sedan in i nåt rum & pratade med en tjej där. Ordnade allt superbra!
Sen gick vi vidare till Ungdomsrådgivningen, men Jörgen var inte där, så jag ska mejla honom istället. Vidare till Subway, köpte oss en varsin macka & sätte oss i en av Sundsvalls alla parker. Underbart väder! Är redan brun! :)
Runt på massa andra olika ställen, sen den långa promenaden hem. Skönt blir det sen när vi flyttar. Inte alls lika långt :)
Nu väntar vi på att Karin ska ringa bara, så ska både jag & Sandra fixa det där tråkiga slitna vi har på huvudet! Nu ska det bli förändring här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0