Nu så..

Nu är vi äntligen hemma. Matchen slutade 2-2. Kevin fick inte spela alls idag, så han var inte så glad. Gick ut med Tuvisen en sväng & diskat har jag också gjort. Nu har vi skurit upp morötter & gjort dipp. Nu ska vi mysa ner oss & bara vara. Iväg & kolla på lägenhet imorgon, so excited! :)

Bilder från dagen kommer här:

Sandra i morse



Bus i sängen i morse



Jag & Vilhelm, när vi var barnvakter en sväng i morse



Sandra målar naglarna på Vendela



Vi drog till Birsta :D



Jag shoppade :D



Vi åkte på Kevins fotbollsmatch.
Ny tröja, nya leggins, ny klocka, nytt armband.



Killarna spelar..



Nu ska jag hoppa in i duschen, sen fundera lite, planera lite.
Tänka lite mer, skjuta bort några tankar, sen sova.
Ska upp tidigt imorgon också. Eftersom vi har bilen, så måste jag skjutsa Sandras pappa till jobbet.

Mer bilder på Facebook. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0