Mjau..

Måndag. Förbannade måndag. Usch. Imorgon är det tisdag & det är fan inge bättre. Ska till skolan imorgon. Lämna in lite uppgifter & prata EN MASSA! Nu ska det hända saker! Jag är inte pepp på livet, inte någonstans egentligen, men jag måste fan komma någonstans i livet? Jag har tagit studenten, men är ändå inte klar med skolan - hur hemskt är inte det? Jag ska bli klar. Jag ska läsa vidare. Jag ska bli något! NÅGON! Jag önskar jag kunde förvandla mig till en ångvält & bara plöja över allt & alla som kommer i min väg. Fan.
Jag är skittrött & vill bara sova, men jag måste skriva rent uppgiften! Eller äh, Örjan får det handskrivna. Vad gör det?

Nu ska jag bädda ner mig i sängen & se en snyftfilm. Behöver lätta hjärtat lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0