Just ja!

Ni måste ju få se bilder från igår! Även ni som inte kan se de på Facebook ska ju få se hur kul jag har här uppe! Jag njuter för fulla muggar. Jag mår så jävla bra! :D

Jag & Sandra ♥



Jag på Dalton :)



Sandra & Kevin :)



PUSS




Jag igen :)



Sandra in Sundsvall by night



Me in Sundsvall by night! ;)



Åh, jag är helt kär i den här staden! Alla är så trevliga, artiga, tar i hand, ser en i ögonen. De är ärliga, öppna & så himla välkomnande. Man kan verkligen tro att man är utomlands! Vad fan har lilla Ludvika att erbjuda mot en stad som denna? Det är pinsamt hur folk beter sig hemma! Tittar snett, kan knappt hälsa, sprider rykten, fjollar sig. Nej, fy sjutton. Sundsvall i mitt hjärta! ♥

Kommentarer
Postat av: E

Vacker du är fnuffs :)

2010-06-17 @ 11:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0