Hos Simone

Sitter nu hemma hos Simone. Vi ska snart gå ut & sätta oss i solen & njuta lite :)
Imorgon vankas det jobb. På fredag också. Så nu börjar väl det hårda. Ledig på lördag iallafall, så jag går nog ut & tar ett glas vin med syster iallafall på stan. Lördagen blir nog öltälten på stan då också skulle jag tro, om jag inte blir chaufför. Har inte riktigt bestämt mig.

Jag tänker fly. Jag tänker rymma. Till något. Skaffa mig ett liv någon annanstans. Där ingen känner mig. Där ingen kan döma mig för något jag inte är. Där ingen vet någonting. Jag tänker göra det även om jag får göra det själv. Den som också tänker ta sitt förnuft till fånga och göra något med sitt liv får självklart följa med.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0