Aktivitetsdagen!

Jadu, festandet började tidigt. Kom till skolan & vi målade säckarna i all hast. Färgen hann inte riktigt torka, så allt blev helt kladdigt. Aja, ingen stor förlust iallafall :) Men vi vann över ES på aktivitetsdagen! Det är fan värt att nämna! Woho :)

Fixar säckarna..



Yasmine skriver på Cissis säck :)



Och på Roberts :)



Klassen samlas..



Fikapaus :)



En av grenarna.. Att dansa med skoskydd på en pressenning full av såpa. Sedan stå helt stilla när musiken tystnar. Inte det lättaste må jag säga!



Estet



Frågesport..



Vattenlek :)



Har fruktansvärd träningsvärk efter denna dag & solbränd blev jag också vill jag lova!
Bilder på själva säckgången kommer efter att jag duschat. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0