Jag börjar bli människa igen

Vilken jävla natt! Hahaha, finns inga ord som kan beskriva! Så nog pratat om det.
Det är söndag. Ledigt. Skönt. Har inte gjort någonting vettigt idag förutom att jag har lagat mat. Känns skönt att man kan ta en sån där dag som man inte bryr sig ett skit om någonting. Fast där tog jag i. Lär gå ner & lägga i mynt i parkeringsautomaten. Jävla skit. Varför kan det inte vara gratis att parkera här?
Slänger upp lite bilder från igår:

Först hos Sara på 20-års fest



Fia har färgat håret rött?!



Yasmine & Sonny



Vi tre på Trädgårn!





Nog om det. Hade ni en bra helg då? :)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Japp :) Det hade jag :) hehe. Och fan vad brun jag är på alla kort :O

2010-07-26 @ 14:09:41
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0