Green Street Hooligans 2

Den ska jag se ikväll, om jag inte får sällskap, för då blir det definitivt inte den kan jag tala om.
Den släpptes för en halvtimme sedan & är uppe på TS om ca 15 min :) Öppen reg där till imorgon förresten! http://www.torrentstart.nu

Snart är min lunch slut & jag ska tillbaka till jobbet.. Dagen idag har gått otroligt sakta vill jag lova! Men har flyttat om & torkat som fan på lagret. Alla termostater, fördelarlock, stabilisatorstag, spindelleder & alla drivremmar jag har flyttat & torkar hyllorna åt. Ska forstätta med alla bussningar när jag kommer tillbaka. Intressant va? ;)

Mitt liv - dagstid - är förjävla tråkigt, jag håller med. Men lönen jag får i augusti & september säger en helt annan sak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0