Pyssla =)

Så , nu har jag pysslat lite , hihi .
Nejdå , men jag slutade jobbet vid fem , då åkte jag & mamma upp på stan & handlade födelsedagspresenter till Peter som fyller år på onsdag . Träffade sedan på Sonny , Yasmine & Fia , vi åkte runt & busade lite . Skickade tillbaka mitt grafikkort nu , så hoppas på ett nytt nästa vecka :) Woho !
Nu är jag hemma , har precis målat klart min skylt , gjorde ju en likadan till Simone tills hon skulle komma hem från Göteborg , men jag kunde inte lägga upp nå bilder då , för då skulle hon tjuvkika :p Haha , men här har ni en bild på ett halvfärdigt resultatat :


Kommentarer
Postat av: Sheinthecity

Så otroligt fin blogg :) jättefina färger :)

2010-01-12 @ 12:29:04
URL: http://sheinthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0