Tisdag & hungrig

Åååh , jag var så jävla hungrig ! Hittade ett nudel-paket jag lämnat här i skåpet , så nyss åt jag lite nudlar ! Förstår inte hur jag kunde vara så himla hungrig ? Jag åt ändå en bra frukost .. Aja , inte mycket att göra åt saken .
Dagen idag har verkligen gått så himla sakta . Allt är emot mig idag .
Min plattskärm jag tänkte köpa är slut dessutom , finns en lite billigare , men inte alls lika bra , så jag vet inte hur jag ska göra , om jag ska vänta , eller ta den där .. Beslutsångest !


Kommentarer
Postat av: Anthonykaisa

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2010-12-22 @ 11:39:31
URL: http://anthonykaisa.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0