Söndag & SOL

God morgon kära folk !
Idag är det söndag , den sjunde februari närmare . En vecka kvar till alla hjärtans dag :) hihi .
Emil gick upp strax före tio idag & la sig i badet . Jag drog mig lite till & sprang sedan ner & la i pengar i automaten . Kröp ner i badet en stund med honom , gick sedan upp & gjorde frukost .
Nu börjar klockan snart bli mycket & Emil ska snart åka hem . Jag börjar bli trött . Var vaken till klockan var nästan fem igår & det känner man på idag . Idag blir det nog inte heller så mycket vettigt gjort . Komma i säng i tid ska jag iallafall göra , det är ett som är säkert ! För jag orkar inte vara trött imorgon på jobbet !

Edit : Kan ju även tillägga att vissa behöver så jävla mycket stryk , så de inte ens vet vad de heter !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå hallå :)

haft en bra dag än så länge? :)

tänkte berätta att jag har en tävling om ett underbart smycke på min blogg, länk : http://voffsen.blogg.se/2010/february/-tavling-fran-lovebeproud.html

om du inte vill vara med så ber jag om ursäkt för denna kommentar .



ha det bra <3

2010-02-07 @ 15:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0