Solen skiner!

Tisdag idag & solen skiner! Underbart! Kom till jobbet lite tidigare i morse, så jag har städat & skurat för fulla muggar här (för att få tiden att gå lite fortare & inte tänka så mycket). Jag har lappat om en hel del i butiken & pysslat för att tiden ska rinna iväg, men icke. Nu har jag gjort nästan allt jag kan göra på mindre än två timmar, så nu har jag ingenting att göra istället. Tråk.
Blir kvar här till stängning, sen ska jag hem till pappa & äta mat :)

Måste komma ihåg att ringa Ellos också & reklamera mina skor som gick sönder förra helgen. Det är väl meningen att man ska kunna gå i nedförsbacke med ett par 12-centimeters utan att de går sönder? Inte sant? Suck..

Hela veckan är fullbokad. Ser ut som om jag kommer jobba eftermiddag varje dag resten av veckan. Skola på förmiddagen, jobb på eftermiddagen. Blir en kaffe med Simone före hennes jobb imorgon, sen blir det köande för balbiljett på torsdag morgon & räknings-betalar-dags. Jag hatar sånt! But, I guess that's life when you grow up!
Studentmössan, balklänningen o.s.v. ska betalas, så man känner att man har någonting på gång iallafall :) Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0