Slaskiga lördag!

Usch, nu börjar det bli vår här, fåglarna kvittrar & det är plusgrader. Snön börjar smälta & ramla av både tak & allt möjligt. Förra veckan var det liksom mer än 20 minus, nu är det plusgrader? Tänka sig hur fort det kan gå.. Men ni vet, vi lever ju i Svergie, så det skulle inte förvåna mig ett skit om det skulle bli kallt & att vi skulle få ett par snöfall till. Suck. JAG VILL HA SOMMAR!

Självklart så kom Lufttslottet som sprängdes ut igår, så jag fick ju lov att se den innan jag la mig. Somnade inte förrän klockan var efter tre så jag måste erkänna att jag är fruktansvärt trött nu. Ska hem & sova lite middag efter jobbet :) Lite mer än 1,5 timme kvar här, sen blir det hem & ta det lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0