Skönt som fasen !

Äntligen har jag fått sova ut ! Och jag bara älskar Emils säng , skulle verkligen kunna ligga här hela dagen ! Men det hinner jag inte . Ska ta bussen nu tio över tolv till stan för att åka upp till Högbergsskolan & prata med dem om lastbilen vi ska ha på studenten , så vi får det klart . Måste även ringa Funcruises , som har ställt till något med våran bokning . De söger att vi ska åka den 6 mars , när vi egentligen ska åka den 6 april . Jävla idioter !
Nej , måste klä på mig nu .. Vi hörs sen !

Kommentarer
Postat av: Sandra

Wictoria lägg ut mer bilder på din lägenhet ! Du som är så händig och pysslig , JAG VILL SE !

2010-02-04 @ 12:24:34
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0