Paketet har kommit !

Yay ! På lunchen var jag till Posten & hämtade ut mitt paket . Det kom ända från London , så det har ju tagit ett tag . Paketet innehöll en jädrans massa DVD-skivor , så här ska det brännas ut filmer vill jag lova ! Det blir nog min sysselsättning ikväll , haha !
Åker nog inte till Emil som det ser ut nu , men vem vet , planerna kanske ändras ?

Jag kom på en till sak ! Jag måste verkligen klippa mig ! Helt sjukt vad slitet mitt hår är ! Men har inte råd med det just nu , ingenting som prioriteras med andra ord ..  Så det får vänta lite :) Vet ju heller inte hur jag vill ha det .

Ida är ute & går en promenad nu & jag sitter själv nere på jobbet , men har bara 1,5 timme kvar , så kanske ska ta & städa lite här nu då ? För kunder , det har vi inte många av .. Haha

Kommentarer
Postat av: Bella

Allt bra med dig?=)

2010-02-01 @ 17:18:03
URL: http://bbbellas.blogg.se/
Postat av: Emelie

Yey skivorna =) Jag kan klippa om du vill/vågar, men inte så bra på frisyrer, bara toppning och uppklippning =)

2010-02-01 @ 22:43:00
URL: http://emeliejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0