Oh yeah, what a promise

Hahahaha , & jag som själv lovade att bättra mig när det gäller inlägg. Blev inte riktigt så va? :p
Åkte hem till pappa & pysslade lite efter jobbet, sen hem & åt lite. Åkte & hämtade Simone efter det. Hela kvällen har vi setat & pratat & pratat . Välbehövligt om något ! Jag älskar din energi & höra att jag inte är så hemsk ibland :) Jag älskar dig ! <3

Har tagit mod till mig nu & slängt iväg ett mejl till Akademikliniken också . Bra gjort Wictoria !

Dags att sova nu . Skola & jobb väntar imorgon ! God natt sötnosar !

Kommentarer
Postat av: Simone

För det första är du ALDRIG hemsk och för det andra så älskar jag dig också och för det tredje är jag väldigt stolt över dig och för det fjärde är jag glad för din skull :) <3 haha :)

2010-02-13 @ 02:48:46
URL: http://simonemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0