Måndag

Gud vad jag inte tycker om måndagar. Men egentligen gör man ju det på något vis? Det är ny dag, ny vecka, nya möjligheter. Men att det var 27 minusgrader när jag klev utanför porten i morse gjorde inte min måndag bättre. Väderprognosen lovade uppehåll, jo tjena, här snöar det för fullt & inte är det nå små flingor heller!
Sitter på jobbet nu, kommer bli övertid idag eftersom Micke får lov att åka tidigare, så jag kommer bli själv här mellan fyra & sex. Mer pengar till mig :)
Har tagit med mig matlåda till jobbet idag, duktiga jag :) Bara för att jag ska slippa äta ute (vilket jag annars gör nästan varje måndag när jag jobbar) eftersom det är knappt så man hinner hem & laga mat på en timmes lunch. Ska hinna med andra saker på lunchen också som tar lite tid, därför fick det bli såhär.

Har sett på statistiken också att ni blir bara fler & fler läsare här, det är ju jättekul! Lovar att jag ska slänga in lite mer bilder då & då, eftersom inläggen blir så mycket roligare att läsa då! Men det är inte så kul att se bilder på vad som händer när det inte händer så mycket nytt i mitt liv.. Jag jobbar, går i skolan & sitter hemma. Det är väl typ det?

Nej, nu ska jag fortsätta min dag med att sälja reservdelar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0