God morgon !

Onsdag idag och inte mår jag bättre för det . Ont i ryggen har jag eller längst upp typ mellan skulderbladen på nåt vis . Trött är jag också , för jag & Emil kommer ju sällan i säng i tid när vi sover med varandra :p Haha .
Han skjutsade iallafall mig till jobbet nu på morgonen & nu är han på Volvo & skulle köpa de där clipsen till bagageluckan . Ooh , en sak till ! Jag får bil idag ! Pappa & Lisa åker till Stockholm idag , för att senare fara till Paris . Så pappa kommer ner med en bil strax innan han åker ! Woho vad skönt ! Slippa vara beroende av andra !
Pappa hade även varit på lägenhetsvisningar , tittat på ett par lägenheter åt mig . En av de blev jag helt kär i när jag senare kollade på internet . Men 3/4 våningen utan hiss (längre drygare trappor) är ingen hit . Men vafan , mitt på stan igen , i huset bredvid där jag bodde tidigare ! Kvällssol & utsikt över Väsman ! Mjau :)
I'm in löööööve !

(Kan tyvärr inte lägga upp nå bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0