Dumma blogg

Varken bloggen eller Facebook ville samarbeta med mig igår , så bilderna kommer upp här nu istället . Lägger upp ett urval från helgen här :)

Vi var förbi André, stötte på Nordde & Sören !



Och Dasse ! Vi är coola gänget såklart ;)



Sören var linslus & posade med Karin & Christine också !



Drog hem till Jonna & träffade på henne , Jana & Basse !



Jana & jag :)



Karin & Lollo !



Vi fick en varsin ros när vi gick in på Solo . På nåt vänster hade jag två ? :p



Hehe , aja , tack för en superlördag tjejer ! Trevligt värre ! Puss :)

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Tur att du tog den där klänningen den helgen :) För jag ska ha den nu i helgen :P hehe. Pussar på dig<33

2010-02-18 @ 20:58:05
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0