Alla Hjärtans Dag på söndag

Snälla , kan ni hjälpa mig ? Jag vet inte vad jag ska hitta på med/till Emil .
Jag har funderat på att ge honom snarlik present som han gav mig i julklapp förrförra julen , med en middag på resturang och sen en kväll med bubbel & bastu . Men har ringt runt & hört & alla bubbel-ställen är upptagna :(
Och bjuda ut på middag på en söndag ? Finns inte många ställen i denna håla som är öppna . Så , nu till den stora frågan , vad hittar man på ?
Har läst tidningar & på internet , att laga hans favoritmaträtt , gömma undan små söta lappar , köpa hundratusentals rosor ? Kom med förslag på nåt som inte kostar en förmögenhet , men ändå något som är gulligt & väldigt romantiskt ? :)

HJÄLP MIG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0