Vilken bra dag!

Jag har haft en jättebra dag idag! Har faktiskt inte varit lika trött som jag trodde att jag skulle vara med mina knappa fyra timmar sömn i natt. Dagen i det hela var helt okej. De sista timmarna satt jag med en jättetrevlig kille som hette Jonas som lät mig ta ett sista samtal i svaret innan jag skulle gå hem. Så jävla nervös, men det gick bra iallafall så nu vill jag ju ta mer samtal! Haha!
Ringde förresten Tele2's kundservice idag när jag kom hem & här kan man snacka om skillnad på service. Jävlar så mycket bättre Telia är. Synd nog så skulle det kosta mig över 12 000 att köpa ut mig från Tele2, så jag tror jag väntar ett tag med att byta operatör :)

På lunchen & efter jobbet hann jag även med att inhandla lite julklappar. Ett steg närmare målet iallafall!

Gjorde mig både mat & matlåda nyss också. Stuvade makaroner & köttbullar. En av världens mest underskattade maträtter för fy fan vad gott det är! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0