Stressad dag

Åh herregud. Ett samtal på morgonen förstörde nästan hela min dag måste jag säga, men det har ordnat upp sig nu! :)
Maria från Belle Visage ringde mig när jag precis kommit hem & frågade om jag kunde komma ner tidigare, så det var bara att kasta i sig mat & fara ner på stan. Så nu är naglarna fixade & fina! :)
Spenderade lite dötid på stan, handlade lite mer julklappar & lite mer åt mig själv såklart, haha.
Gick sedan hem till Elin & tittade på hennes lägenhet, så nu håller vi tummarna lite & hoppas på att jag får den! Isf bli det flytt i februari! Fyfan vad fin den var! Jag kan inte släppa det! Öppen, luftig, högt i tak (är så jävla trött på snetak nu), helkaklat badrum & golvvärme! Mys!

Nu ska jag ta & slå in julklappar, packa lite & sen springa ner till Pontus & fixa lite med mina filmer. Imorgon bitti klockan 08.09 går tåget mot Ludvika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0