Snart slut på dagen

Är inne på den sista timmen här på jobbet nu. Efter jobbet bär det av hem till mormor för att äta lite julmat, åter igen. Gud, jag vill bara spy lite smått på julmat nu. Tur att det bara är en gång om året (förutom påsken då).
Nyårslöften har jag faktiskt också, men inget ni får veta - det blir min egen lilla hemlighet :)

Ska bara sova & ta det lugnt ikväll, ska se en film & så. Nyår för mig blir nyktert har jag bestämt, antagligen chaufför också, så jag förvarnar er allihopa nu att jag antagligen kan köra er på nyår! Blir hemma hos pappa & ser en film eller nåt, bara för mig själv. Så jävla skönt!

Och jag saknar Sundsvall nu, riktigt mycket! Jag vill hem! Och jag känner verkligen att Sundsvall är mitt hem nu speciellt nu när jag ska flytta till mitt eget! Jag är så uppspelt över flytten nu så ni förstår inte! Det ska bli så skönt! :)

Vi hörs ikväll sötnosar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0