Snälla Ludvikabor?

Snälla snälla, jag ber er. Kan ni låta mitt liv vara? Jag förstår om ni läser min blogg, för ni är väl intresserade av att jag gått vidare i mitt liv? Jag bryr mig inte om att ni snackar, men låt bli att snacka om sånt ni inte vet någonting om. Att ni tycker om att skvallra & snacka skit, det förstod jag för många år sedan. Det är pinsamt.
Att jag skriver * istället för namnet på den jag träffar är just av den anledningen för att ni är helt enkelt för nyfikna. De allra närmaste kan jag prata med om detta, om mitt nya liv, vad som händer & vad som inte händer. Resten bör bara låta bli. Ni som inte står mig nära kommer heller aldrig göra det. Punkt slut.

Nu har jag bråttom. Ska vara borta om en halvtimme. Middag & mys med vin. See you later! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0