Lunch på jobbet

Sitter på jobbet i vanlig ordning & har precis ätit. Har paltkoma till tusen! På nåt konstigt vis lyckas jag alltid trycka i mig mat som om det vore min sista måltid i livet. Vem vet - det kanske är så också? Att ta saker för givet är det värsta jag vet, men ändå gör man det ibland. Speciellt män & kvinnor. Alla borde veta vid det här laget att män & kvinnor inte alls tänker lika på många områden, därav alla missförstånd & alla komplikationer & bråk som uppstår. Men tyvärr kommer vi nog fortsätta hoppas på att vi en dag kommer kunna förstå varandra.

Gud vad jag skenar iväg i tankebanorna nu, men ni förstod nåt av det iallafall? :)

Fem timmar kvar tills jag får åka hem nu. Ska sätta mig & plugga i vanlig ordning, så även den här dagen kommer inte vara så jäkla intressant..

Skepp ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0