God morgon måndag!

God morgon där ute!
Jag är uppe redan nu, för jag ska alldeles strax åka iväg till jobbet. Ja, mitt andra jobb alltså, eller mitt förra kanske jag ska säga? :) En hel dag på Mekonomen blir det idag. Ska jobba med pinglan! :)

Och angående i lördags så är nästan hela kvällen svart. Kommer knappt ihåg någonting måste jag säga. Jag ber om ursäkt till de jag var otrevligt emot, om det hände, för det var verkligen inte meningen isf.

Och igår så låg jag bakis halva dagen. Sedan kom kusin Tina & hennes Björn, faster Harriet & Isabella hit på besök. Bebismys! Guuud vad söt hon är den där ungen! :) ♥



Jag & mamma på julafton

Dags att sticka till jobbet nu! Vi hörs under dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0