Dag 7 – Min bästa vän

Den här dagen kan jag faktiskt fatta mig ganska kort. Jag har ingen bästa vän. Vill inte ha heller. Ingen vet mer, ingen vet mindre. Alla är lika mycket värda. Min allra bästa vän är faktiskt mig själv, då det är sällan jag avslöjar riktigt hemliga hemligheter. Det mesta håller jag alltså för mig själv.

Annars är nog min bästa vän min syster. Hon vet jag att hon aldrig kommer lämna mig. Hon kommer alltid vara min syster, vad hon än gör. Hon kommer aldrig lämna min sida. Hon kommer alltid finnas där för mig. Hon kommer alltid ställa upp. Vi har inte haft världens bästa relation, men som sagt - den blir bara bättre & bättre :) ♥

Men när jag blir gammal & grå & hamnar på ålderdomshem (om det nu händer) så ska jag skaffa mig en bästa vän. En man kan vattna blommorna tillsammans med, spela ett parti fia med knuff & ta en eftermiddagskaffe med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0