Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Gulliga sms! Det är faktiskt bland det bästa jag vet! När det pirrar i kroppen & pirrar lite extra när man ser vem det är ifrån. När det dessutom innehåller något lite extra, så gör det mig ännu mer glad. När jag får fnissa, le & skratta..
Jag är mer en sms-människa än en prat-människa, så det är inte så konstigt att jag skickade tusentals sms den här månaden.. (Fyfan vilken räkning!)
Fina gester, komplimanger, överraskningar & presenter. Saker som underlättar min vardag får mig också att må bättre. När allt flyter på som det ska (vilket det sällan gör). Jag är inte omöjlig, jag behöver bara nåt litet för att jag ska må bra :)


Kommentarer
Postat av: Smarre

Ja gulliga och fina sms kan ju göra ens dag :)

2010-12-21 @ 13:58:10
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0