Dag 16 – Min första kyss

Min första kyss. Hm, ja.. Att man pussades & kramades hejvilt med alla på dagis är ju ingen nyhet, men min första kyss? Har inget riktigt minne av det måste jag säga. Men vad som menas är väl en sån där riktigt mysig med tungan? Det måste ha varit i lågstadiet med Michael Sjöberg. Vi var ihop till & från hela lågstadiet igenom. Dansade tryckare med varandra på skoldiscon & gjorde riktiga "långtradarkyssar"? Ryska posten ni vet.. Haha!

Nog om det! Uppdaterat mitt filmregister lite, ska försöka slänga in så många filmer jag kan om dagen så att det kan bli klart någon gång! Annars känner jag att tröttheten börjar knappa in på mig. Att det inte blev så många timmar sömn inatt tar ut sitt straff nu. Gud, jag ber till dig, låt mig slippa dessa sömnproblem!

Kommentarer
Postat av: Yum

Fin blogg!!

2010-12-12 @ 19:01:44
URL: http://yum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0