Dag 15 – Mina drömmar

Jag har många drömmar, just för att ha något att se fram emot, ha något att sträva efter. Både kortsiktiga & långsiktiga. Jag sätter upp nya mål hela tiden för att klara av vardagen. Att veta att jag gör det här varje dag för att nå mitt mål.

Jag drömde en gång om att flytta långt hemifrån till en ny stad. Det har jag uppfyllt.

Jag drömmer om att få klart mitt slutbetyg. (Bara några hundra poäng kvar nu)
Jag drömmer om att få ett bra jobb jag trivs med.
Jag drömmer om att jag ska klara av trycket av alla krav som ställs på mig.
Jag drömmer om ett hem jag får välbehagskänslor av så fort jag kliver in i.
Jag drömmer om barn, i framtiden såklart.
Jag drömmer om en man som jag ska älska tills jag dör.
Jag drömmer om att en gång ta mig tid till att söka in på högskola/universitet.
Jag drömmer om att uppleva & upptäcka saker i mitt liv.
Jag drömmer om en resa till Bora Bora eller Mauritsius. Den dagen jag har råd?
Jag drömmer om att få avsluta/fullfölja mina påbörjade projekt.
Jag drömmer om att få le, skratta & vara lycklig varje dag. Det har jag bara * att tacka för! ♥

Kommentarer
Postat av: Strnadova

ingenting är omöjligt. det handlar om att satsa och våga :)människan är starkare än vad man tror

2010-12-11 @ 23:11:10
URL: http://strnadova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0