Dag 14 – Det här är jag beroende av

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag? - Hade ju en liknande fråga för ett par dagar sedan, så jag bytte helt enkelt ämne ;) Det här är knappast en modeblogg, kommer säkert aldrig bli heller, så då skippar vi kläderna.

Vad är jag beroende av?

- Cigaretter kan vi ju börja med. Dödssynden nummer ett. Tyvärr var jag envis som ung & lyssnade inte på mina kloka föräldrar som försökte avråda mig från att börja. Idag ångrar jag det bittert eftersom jag ser pengarna rullar iväg. (Hälsan också för er petiga) Dock har jag minskat en hel del, men jag njuter fortfarande för mycket av att röka, så jag kommer fortsätta. Punkt slut.

- CocaCola. Dödssynd nummer två. Slutade dricka i samband med dieten, men trillade dit strax efteråt igen. Gick upp alla de förlorade kilona igen, ångrar även detta bittert. Ska göra ett uppehåll snart igen hade jag tänkt.. Snart... Hm.. Inte än va? :)

- Flytande tvål. Jag tvättar nästintill ALLTID händerna med tvål efter att jag varit på toa, även om jag så bara har kissat. Sånna där vita handtvålar har jag fobi för. Helst när de börjar ta slut, spricker & samlar skit i sprickorna. Huvaligen! Fyfan så äckligt!

- Min mobiltelefon. Sedan jag skaffade mig en iPhone 4, så kan jag inte annat än säga att jag blivit ännu mer beroende. Mobilen har alltid varit min käraste ägodel, kommer alltid vara också.

- Mina datorer. Vad vore jag utan de? Vad vore jag utan Internet? Mesta delen av min fritid spenderar jag framför en dator eller två. (Äger tre) Allt ifrån att blogg, designa hemsidor, kolla på film, chatta, leka runt på forum, you name it! Kärlek!

Resten av mina beroenden går i perioder, så det är ingenting jag tänker skriva här :)



KÄRLEK

Kommentarer
Postat av: Leanderaurora

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-03-10 @ 14:21:33
URL: http://leanderaurora.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0