År 2010 - del 4

Juli:

Ludvika festen. Mycket jobb. Jobb jämt.



Syster kom hem & festade med mig på LudvikaFesten!



Emil, Emma & Jesper. Öltältet. Fredagen.



Sol & bad med Yasmine & Sonny.



Mycket skönt!



Träffade på Emil. Svårt att motstå.



Sonny & Yasmine. Tre på natten, men typ 30 grader ute! Sjukt varmt!



Vi stack till Västerås & årets upplaga av Power Big Meet!





Hamnade på en takvåningsfest i centrala Västerås! :)



Löste hundratals korsord den sommaren på Mekonomen.



Det solades & badades de veckorna jag jobbade tidigt.



Annars såg dagarna ut såhär...



Jag fick fisk!



Och det festades såklart!






Peter & mamma på Lobbybaren



Sis med en Comso ♥



Familjen åt på Piren



Redo för party! :D

Simone & Yasmine fyllde år, blev ett jävla partaj!









Augusti:




Vi åkte upp till Classic Car Week på cruisingen. Ledig från jobbet i två dagar!





Åkte upp till Sundsvall på snabbvisit en vecka. Färgade håret rött!



Tog med mig Theodor från Dalarna! Nya familjemedlemmen!



Vi åkte till Dalarna igen! Mys ute i Grängesberg med grillning & kubb!





Vi åkte till Kolmården över en dag!





STORA NOSHÖRNINGAR!

Vi åkte upp till Sundsvall igen den 23:e, då skolan drog igång!



Jag flyttade ur min gamla lägenhet!



Upp till Sundsvall igen! Mer fotbollsmatcher & vi försökte roa oss lite när det inte hände någonting på planen :)



Vi spelade sällskapsspel nästan varje kväll i nya lägenheten!

September:




Sandra fyllde 20 år & fick gå in på Systembolaget!



Vi firade Sandra med Cosmopolitans!





Jag inhandlade mig en ny tv & såg Volbeats konccert-film när den släpptes!



Åkte till Ludvika ännu en gång för att hämta ett flyttlass. Passade på att gå på Kopparbergs marknad!



Andra flyttlasset till Sundsvall. Mitt datorrum var fullproppat!

Nu kommer Karin strax hit & sedan ska jag skjutsa pappa & Lisa in till stan, så sista delen kommer under kvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0