Underbar dag på Kolmården

Har haft så mysigt & trevligt så det går inte att beskriva! Drygt bara att jag var den enda med körkort & fick köra de hemska 50 milen fram & tillbaka.. Men det gick bra, även om jag är helt slut i kroppen! Ögonen går snart i kors & kroppen hänger inte med alls.
Det var så jävla häftigt att se alla djur på så nära håll! Hade jag stäckt ut handen hade jag kunnat klappa på en noshörning liksom, hur sjukt är inte det? Och tigrarna var så jävla vackra! För att inte tala om delfinshowen - okej Sandra, du hade rätt. Jag grät inte, men jag hade gråten i halsen under hela showen. Man blev helt rörd! :)
Apor, hajar, giraffer, zebror, sköldpaddor, tigrar, gamar, lejon, alltså, det är helt sjukt!

Slänger ut lite bilder här, resten finns på FB :)





















Tack kära vänner för en helt underbar dag! ♥

Kommentarer
Postat av: R

Tuffa bilder! Hoppas att ni hade trevligt.

2010-08-18 @ 12:06:24
URL: http://enannandelavsmedby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0