Tisdag idag!

Har vaknat till & från hela morgonen, men jag är uppe nu. Har ätit frukost & bara slappat i soffan hela dagen. Skickat massa mejl & hållt på & krånglat. Håller på & startar upp Sandras dator för första gången också.
Ska ner till Skatteverket om en stund & fixa lite. Egentligen orkar inte jag göra någonting alls idag. Vill bara ligga i soffan & se på film, men det kan man ju inte göra heller :)

Åh, jag längtar så mycket till på måndag! Vi alla fyra gör! Det är helt sjukt nu. Vill bara in i nya lägenheten nu! Pyssla, dona, ordna. Jisses! Åka till Ikea, shoppa lite.. Gosh.

Nej, nu rycker jag upp Sandra ur sängen & drar med henne ner på stan! Här kan vi inte ligga hela dagen! Haha.

Vi hörs sen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0