Stjärnfall över Sundsvall

Vi sitter hemma & väntar ut tiden.
Vi ska snart åka till Norra berget & sätta oss & kolla på stjärnfall. Det ryktas om en 60 stjärnfall/timme vilket är typ ett i minuten. Gud så mysigt! Sandra & Kevin kommer sitta & titta varandra i ögonen önska sig hur mycket grejer som helst & jag kommer sitta på sidan som ett fån & bara vänta på att de vill åka hem? Nejdå, det kan nog bli mysigt! Men ibland önskar man..

Kollat på massa SATC avsnitt idag. Sjukt vad saker dyker upp i huvudet, vad saker påminner en, vad saker träffar rakt i hjärtat. Jag har varit med om för mycket. Jag önskar varje dag att jag hade mindre erfarenhet än jag har, att jag var ovetande om saker, att jag kunde upptäcka nya saker. Men.. Det finns mycket bra erfarenheter uti det också. Jag är inte helt bakom flötet. Jag har lärt mig enormt mycket av mina misstag, vilket andra har jävligt svårt för. Jag snappar upp saker som andra inte gör. Jag lägger saker på minnet. Kan vara förbannat långsint ibland, men det beror helt på vad saken gäller.
Äh, skit i sånt trams, nu ska jag berätta en helt annan sak!

Fick svar från Jörgen idag. Han sa att uppropen kommer börja redan på torsdag & fredag nästa vecka, så jag kanske måste åka till Sundsvall ännu tidigare än räknat? Gosh, det kommer bli många vändor fram & tillbaka. Tur att det är löning om två veckor iallafall. Har tittat ut så mycket grejer jag vill köpa till nya lägenheten! Nu väntar jag bara på att jag får komma in, så jag får se vad som får plats, vad som passar in, hur jag ska lägga upp allt.

Ska ner på stan imorgon & boka tid till september iallafall. Är helt utom mig av nervositet! Ska förändra mitt liv på livstid! Det är helt sjukt. Något jag levt med i hela mitt jävla liv ska väck! AWESOME!

Dags att ta något att äta, klä sig lite varmare & ge sig iväg!
Ha en bra onsdagkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0